Ek Ataması Yapılan Sözleşmeli Öğretmenlerin Dikkatine..!
2023 Mart Ayı Sözleşmeli Öğretmenliğe Başvuru ve Atama Kılavuzunda yer alan hükümler esas alınarak İlçemize ataması yapılan öğretmenlerimizden Güvenlik Soruşturmaları ve Arşiv Araştırmaları tamamlanan ve göreve başlamalarında herhangi bir sakınca bulunmayanların belge teslimleri 1-14 Kasım 2023 tarihleri arasında Pazarcık İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Atama Bölümüne yapılacak olup, göreve başlama iş ve işlemleri belirtilen tarihinden itibaren yapılacaktır.
Başvuruda Adaylardan İstenecek Belgeler:
1.Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği ya da e-devlet üzerinden aldıkları diploma belgesi,
2.Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
3.Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,
4. Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe,16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.),
5. Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),
6. Kimlik Fotokopisi.
7. Mal bildirimi (indirmek için tıklayınız.),
8. Elektronik Başvuru Formu (Onaysız da olabilir),
9.Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi.
10. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair sağlık kurulu raporu düzenlemeye yetkili tam teşekküllü özel veya resmi bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu.
11.Elektronik Başvuru Formundaki beyanları ile ibraz ettikleri belgeler ilçe millî müdürlüklerince değerlendirilecek, göreve başlatılmasına engel hali bulunmayanlar göreve başlatılacak; göreve başlatılmasında tereddüde düşülenler ise değerlendirilmek üzere Personel Genel Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığına bildirilecektir.
12. Adli Sicil Belgesi Arşiv Kayıtlı (Adliyeden memuriyet için imzalı güncel şekilde olacak)
13. Erkek Adaylar İçin Askerlik Durum Belgesi
14. Güncel tarihli Yerleşim Yeri (İkametgah) Belgesi
15. Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi. (Belgeyi indirmek için tıklayınız)
İrtibat İçin:
(0344) 216 49 14
(0344) 216 49 17
İNSAN KAYNAKLARI ATAMA BÖLÜMÜ